Jak mieć piękne ramiona

1d35b40d86142dd5192bcc7e943698f8

Smukłe, zadbane i delikatnie wyrzeźbione ramiona są wspaniałą wizytówką każdej z nas. Niestety pozostawione same sobie, szybko tracą na swej atrakcyjności i jędrności. A prawda jest taka, że przy minimum wysiłku możemy cieszyć się ramionami, które będą pięknie prezentować się w sukience z krótkim rękawem lub koszulce na ramiączkach. 

W zaciszu własnej łazienki

Łazienka jest idealnym miejscem do tego, aby zadbać o własne ramiona. Zabiegi, które jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie pomogą ujędrnić skórę ramion i tym samym uczynią ją atrakcyjniejszą. Już pod prysznicem masujcie ręce specjalnymi szorstkimi gąbkami lub masażerami. W ten sposób pobudzicie krążenie, wzmocnicie i ujędrnicie skórę. Po wziętym prysznicu lub kąpieli nie zapomnijcie o wtarciu w skórę balsamu. Najlepiej jest sięgać po kosmetyk, który w swoim składzie zawiera jak najwięcej substancji odżywczych. Numerem jeden w pielęgnacji ramion są balsamy zawierające koenzym Q10, jak np. NIVEA Q10. Taki balsam nie tylko wyraźnie ujędrni, ale także poprawi sprężystość i elastyczność skóry. Intensywnie ją nawilży i pozostawi przyjemnie gładką. Aplikując produkt na skórę można przy okazji wykonać energiczny masaż, który wzmocni działanie kosmetyku.

W kuchni

Mało która z nas wie, że odpowiednie żywienie ma istotny wpływ nie tylko na naszą sylwetkę, ale także kondycję skóry. Prawda jest taka, że nadmiar cukru i tłuszczu jaki zjadamy z niewłaściwymi produktami spożywczymi lubi odkładać się w okolicach ramion. Wprowadzając niewielkie zmiany w codziennej diecie sprawicie, że wasz organizm przestanie odkładać tłuszcz, a zacznie go spalać.

Najważniejsze to jeść mniej, a częściej. Poszczególne posiłki powinny obfitować w świeże warzywa i owoce, a także zdrowe węglowodany w postaci kasz, brązowego ryżu i makaronu. Zrezygnujcie z tłuszczu zwierzęcego i cukru w postaci słodyczy. Zamiast kalorycznych napojów gazowanych i słodkich, wypijajcie duże ilości niegazowanej wody mineralnej, która cudownie nawilży skórę od środka i widocznie poprawi jej sprężystość, a przy okazji pomoże spalić tłuszcz.

Na siłowni lub w zaciszu sypialni

Oczywiście jeśli nie macie takiej możliwości, nie musicie od razu biegać na siłownię czy do klubu fitness. Zacisze własnego domu jest także odpowiednim miejscem do wykonywania ćwiczeń, które podniosą kondycję poszczególnych partii ciała, w tym także ramion. Tak naprawdę potrzebujecie niewiele miejsca, aby poćwiczyć nad pięknymi ramionami. Zanim jednak rozpoczniecie trening siłowy, zacznijcie od ćwiczeń cardio, które pomogą spalić tłuszczyk. Możecie biegać, energicznie maszerować lub pływać. Zacznijcie od 30 minut 3 razy na tydzień, a potem zwiększajcie intensywność  ćwiczeń.

Wracając do ćwiczeń siłowych, to nie jest tajemnicą, że dla ramion najlepszym rozwiązaniem jest trening z obciążeniem czyli z hantlami. Osoby, które wcześniej nie wykonywały ćwiczeń z hantlami powinny sięgać po obciążenie nie większe, niż 1 kilogram. Z czasem wagę hantli będziecie mogły sukcesywnie zwiększać.

Dobre rezultaty przynoszą również słynne pompki. Kobietom, zwłaszcza tym, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z pompkami zaleca się wykonywanie pompek kobiecych, czyli na ugiętych kolanach. Jeśli jesteście początkujące, zadbajcie o to, aby się nie przeforsować, gdyż mięśnie rąk regenerują się dość długo.

Genialnym rozwiązaniem na piękne i smukłe ramiona są pompki w podporze tyłem. W pozycji wyjściowej siadamy na krześle, dłonie opieramy o kant krzesła i kierujemy je do przodu. Patrzymy przed siebie. Stopy układamy jak najdalej od pośladków, zapewniając lepsze efekty ćwiczenia. Pupę zbliżamy do podłogi (opierając się na rękach) i znów podnosimy ją do krzesła. Zachęcam was do obejrzenia filmiku Piękne ramiona – NIVEA Q10, z którego dowiecie się, jak dokładnie powinno wyglądać takie ćwiczenie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.