To budzi lepiej niż kawa!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Zagłosuj!)
Loading...

Nikt z nas nie lubi zrywać się z łóżka skoro świt. Niestety zazwyczaj musimy to robić. Praca, studia, szkoła… Co w takiej sytuacji robi większość? Zaparza dzbanek mocnej kawy. Fakt, taka stawia na nogi dość szybko, ale nie zawsze wychodzi nam na dobre. Co więc robić zamiast picia małej czarnej? Jest kilka ciekawych i co ważne, skutecznych alternatyw.

Po pierwsze – rozciąganie

Nic tak nie budzi organizmu jak dobre przeciągnięcie się. Zamiast więc gnać prosto do kuchni po kawę, zacznij rozciągać się jak kot. Łącząc rozciąganie z głębokim oddechem, dodatkowo dotlenisz organizm, pobudzisz krążenie krwi i limfy, rozciągniesz mięśnie, ścięgna i stawy. Tym sposobem już po krótkiej chwili poczujesz się o niebo lepiej.

Po drugie – szklanka wody z cytryną

Zastrzyk energii na dzień dobry? Wypij szklankę ciepłej wody z sokiem z cytryny. Możesz ewentualnie dodać plasterek imbiru i dosłodzić miodem. Ta mieszanka przyśpiesza perystaltykę jelit i odkwasza organizm. Cytryna ma dużo witaminy C, działa na organizm oczyszczająco, wzmacniająco i pobudzająco. Dodatek antybakteryjnego i rozgrzewającego imbiru jeszcze dodatkowo podkręca ten efekt.

Po trzecie – masaż ostrą szczotką

Energiczny masaż to kolejny sposób na skuteczną i bezbolesną pobudkę. Pobudza krążenie i rozbudza. Poza tym poprawia ukrwienie całego ciała, zmniejsza cellulit, wygładza ciało, ma korzystny wpływ na jędrność skóry i odporność organizmu.

Po czwarte – lodowata woda

Obmycie twarzy lodowatą wodą skutecznie zmywa resztki snu. Zimna woda doskonale stymuluje krążenie i tym samym dodaje zdrowych rumieńców. Poza tym, niweluje opuchliznę i wspaniale orzeźwia. Świetnym pomysłem i dobrodziejstwem dla całego organizmu jest też prysznic naprzemienny ciepłą i zimną wodą całego ciała. Uwaga! Taki prysznic wykonujemy zawsze od dołu do góry.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Zagłosuj!)
Loading...
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.